Współczesne Chiny i jego społeczeństwo podglądane przez Sylwię Malon.
Blog > Komentarze do wpisu

Krawiec

dziwni sa ci Chinczycy naprawde. Krawiec ktory uszyl mi juz ze 20 rzeczy nagle sie zbuntowal, a w zasadzie to chyba zbuntowala sie jego zona. No wiec przyszlam z materialem i prosba aby uszyl mi kurtke bo jesien w pelni i zima za pasem, a on ze mi nie uszyje , mowie no przeciez ci placilam i teraz tez zaplace, to nie jest pierwszy raz kiedy mi szyjesz rzeczy i zawsze jestem zadowolona.

Nie o pieniadze chodzi, tylko o to ze ja cie nie moge mierzyc,

no jak mnie nie mozesz mierzyc? no nie moge cie centymetrem zmierzyc bo moja zona mowi ze ja ciebie dotykam,

na litosc boska przeciez ty krawiec jestes, i mnie nie dotykasz tylko mierzysz, twoja zona siedzi w sklepie , jak chce to niech ona mnie wymierzy,

ona nie chce cie mierzyc.

No coz musze znalezc innego krawca.

środa, 20 października 2010, tytanorientu
Tagi: Chiny expaci

Polecane wpisy